NºOrig.
Classif. Orig.
Classif. pós análise.
Afirmativa
Média
Q_01
Comportamental
Emocional
Na maioria das atividades remotas de Física do módulo que acabou, eu consegui manter o foco no que eu estava fazendo.
3,28
Q_02
Comportamental
Cognitivo-comportamental
Na maioria das atividades remotas de Física do módulo que acabou, eu anotei dúvidas e comentários para poder consultá-los depois.
3,11
Q_03
Comportamental
Cognitivo-comportamental
Na maioria das atividades remotas de Física do módulo que acabou, eu estudei minhas anotações e outros materiais para entender melhor a matéria.
3,65
Q_04
Comportamental
Social
Na maioria dos Chats criados para as atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu registrei minhas dúvidas
3,14
Q_05
Comportamental
Social
Na maioria dos Chats criados para as atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu fiz comentários sobre as dúvidas dos meus colegas.
2,51
Q_06
Comportamental
Social
Na maioria dos Chats criados para as atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu fiz comentários sobre as respostas do professor.
2,22
Q_07
Emocional
Emocional
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu consegui entender a importância da matéria para a minha vida.
3,62
Q_08
Emocional
Emocional
*Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu não tive interesse pelos assuntos tratados (Invertida).
4,01
Q_09
Emocional
Social
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu gostei de participar dos Chats para interagir com os colegas e com o professor.
3,36
Q_10
Emocional
Emocional
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu aguardei com boa expectativa as atividades remotas que seriam propostas nas semanas seguintes.
3,09
Q_11
Emocional
-------------
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu gostei de aprender coisas novas ou me senti satisfeito ao aprender.
3,94
Q_12
Emocional
Emocional
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu me senti bem enquanto realizava as atividades.
3,06
Q_13
Emocional
Emocional
*Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu me senti frustrado enquanto realizava as atividades (Invertida).
3,26
Q_14
Emocional
Emocional
*Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu me senti desanimado enquanto realizava as atividades (Invertida.)
3,17
Q_15
Emocional
Emocional
*Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu me senti entediado enquanto realizava as atividades (Invertida).
3,41
Q_16
Cognitiva
Cognitivo-comportamental
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu estudei os assuntos tratados para tentar garantir um melhor entendimento da matéria.
3,91
Q_17
Cognitiva
Cognitivo-comportamental
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu tentei relacionar o que estava estudando com o que aprendi em atividades remotas anteriores.
4,17
Q_18
Cognitiva
Cognitivo-comportamental
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu tentei entender os meus erros quando percebi que havia dado alguma resposta errada.
4,15
Q_19
Cognitiva
-------------
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu preferi receber as respostas das questões de Física dos meus colegas ou do professor do que encontrá-las com o meu próprio esforço (Invertida).
4,25
Q_20
Cognitiva
Emocional
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu desisti de lidar com assuntos difíceis de entender e passei a fazer as tarefas seguintes (Invertida).
4,12
Q_21
Cognitiva
Cognitivo-comportamental
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu me esforcei para realizar as tarefas e aprender, mesmo quando tive dificuldade.
4,38
Q_22
Cognitiva
Social
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu tentei trabalhar com meus colegas por acreditar que isso me ajudaria a aprender.
3,11
Q_23
Cognitiva
Social
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu usei as ideias, dúvidas ou comentários dos meus colegas, que foram postadas no Chat, para aprender melhor os assuntos.
3,70
Q_24
Cognitiva
Cognitivo-comportamental
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu tentei aprender mais e ir além do que foi ensinado.
2,89
Q_25
Social
Social
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu acionei meu professor usando o Chat, o E-mail ou o Painel do Classroom.
3,18
Q_26
Social
Social
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu procurei ajudar meus colegas que estavam tendo dificuldades em aprender.
3,35
Q_27
Social
Social
Na maioria das atividades remotas de Física, do módulo que acabou, eu usei outros recursos de comunicação (WhatsApp, por exemplo) para interagir com meus colegas, além das salas de Chat criadas para cada atividade.
3,84
Nº
Classif. Orig.
Classif. post analysis.
Statement
Mean
Q_01
Behavioral
Emotional
In most of the remote Physics activities from the module that just ended, I was able to stay focused on what I was doing.
3,28
Q_02
Behavioral
Cognitive-behavioral
In most of the remote Physics activities from the module that ended, I wrote down doubts and comments in order to consult them later.
3,11
Q_03
Behavioral
Cognitive-behavioral
In most of the remote Physics activities from the module that ended, I studied my notes and other materials to better understand the subject.
3,65
Q_04
Behavioral
Social
In most Chats created for remote Physics activities from the module that ended, I placed my questions.
3,14
Q_05
Behavioral
Social
In most of the Chats created for remote Physics activities from the module that ended, I commented on my colleagues’ questions.
2,51
Q_06
Behavioral
Social
In most of the Chats created for remote Physics activities from the module that ended, I made comments on the teacher’s answers.
2,22
Q_07
Emotional
Emotional
In most of the remote Physics activities from the module that ended, I was able to understand the importance of the subject for my life.
3,62
Q_08
Emotional
Emotional
*In most remote Physics activities from the module that ended, I had no interest in the subjects covered (Inverted).
4,01
Q_09
Emotional
Social
In most remote Physics activities from the module that ended, I enjoyed participating in Chats to interact with colleagues and the teacher.
3,36
Q_10
Emotional
Emotional
Most of the time, I kept a good expectation regarding the remote activities that would be proposed in the following weeks.
3,09
Q_11
Emotional
-------------
In most of the remote Physics activities from the module that ended, I looked forward to the remote activities that would be proposed in the following weeks.
3,94
Q_12
Emotional
Emotional
In most remote Physics activities from the module that ended, I felt good while doing the activities.
3,06
Q_13
Emotional
Emotional
*In most remote Physics activities from the module that ended, I felt frustrated while doing the activities (Inverted).
3,26
Q_14
Emotional
Emotional
*In most remote Physics activities from the module that ended, I felt discouraged while performing the activities (Inverted.)
3,17
Q_15
Emotional
Emotional
*In most remote Physics activities from the module that ended, I felt bored while doing the activities (Inverted).
3,41
Q_16
Cognitive
Cognitive-behavioral
In most remote Physics activities from the module that ended, I studied the subjects covered to try to ensure a better understanding of the subject.
3,91
Q_17
Cognitive
Cognitive-behavioral
In most remote Physics activities from the module that ended, I tried to relate what I was studying to what I learned from previous remote activities.
4,17
Q_18
Cognitive
Cognitive-behavioral
In most remote Physics activities from the module that ended, I tried to understand my mistakes when I realized that I had given a wrong answer.
4,15
Q_19
Cognitive
-------------
In most remote Physics activities from the module that ended, I preferred to receive the answers to the Physics questions from my colleagues or the teacher than to find them on my own (Inverted).
4,25
Q_20
Cognitive
Emotional
In most remote Physics activities from the module that ended, I gave up on dealing with difficult subjects to understand and I started to do the following tasks (Inverted).
4,12
Q_21
Cognitive
Cognitive-behavioral
In most remote Physics activities from the module that ended, I strived to perform the tasks and learn, even when I had difficulty.
4,38
Q_22
Cognitive
Social
In most remote Physics activities from the module that ended, I tried to work with my colleagues because I believed it would help me learn.
3,11
Q_23
Cognitive
Social
In most remote Physics activities from the module that ended, I used my colleagues’ ideas, questions or comments, which were posted on Chat, to better learn the subjects.
3,7
Q_24
Cognitive
Cognitive-behavioral
In most remote Physics activities from the module that ended, I tried to learn more and go beyond what was taught.
2,89
Q_25
Social
Social
In most remote Physics activities from the module that ended, I reached my teacher through Chat, E-mail or the Classroom Panel.
3,18
Q_26
Social
Social
In most remote Physics activities from the module that ended, I tried to help my colleagues who were having difficulties in learning.
3,35
Q_27
Social
Social
In most remote Physics activities from the module that ended, I used other communication resources (WhatsApp, for example) to interact with my colleagues, in addition to the Chat rooms created for each activity.
3,84