

Erratum

The version of the article “Weekly frequency of a motor intervention program for day care babies” published in volume 23, number 2, 2016, featured errors in the names and affiliation of the authors Kelly Andara de Azevedo and Paula Ribeiro Demarco.

Laís Rodrigues Gerzson¹, Bruna Maciel Catarino², Kelly Andara³, Paula Demarco⁴, Míriam Stock Palma⁵, Carla Skilhan de Almeida⁶

Should read:

Laís Rodrigues Gerzson¹, Bruna Maciel Catarino², Kelly Andara de Azevedo³, Paula Ribeiro Demarco⁴, Míriam Stock Palma⁵, Carla Skilhan de Almeida⁶