Aline Roberta Aceituno da Costa
Universidade de São Paulo, Bauru, SP, BrazilUniversidade de São PauloBrazilBauru, SP, BrazilUniversidade de São Paulo, Bauru, SP, Brazil
Priscila Crespilho Grisante
Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, BrazilUniversidade de São PauloBrazilSão Paulo, SP, BrazilUniversidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
Camila Domeniconi
Universidade Federal de São Carlos, São Carlos, SP, BrazilUniversidade Federal de São CarlosBrazilSão Carlos, SP, BrazilUniversidade Federal de São Carlos, São Carlos, SP, Brazil
Júlio César Coelho de Rose
Universidade Federal de São Carlos, São Carlos, SP, BrazilUniversidade Federal de São CarlosBrazilSão Carlos, SP, BrazilUniversidade Federal de São Carlos, São Carlos, SP, Brazil
Deisy das Graças de Souza
Universidade Federal de São Carlos, São Carlos, SP, BrazilUniversidade Federal de São CarlosBrazilSão Carlos, SP, BrazilUniversidade Federal de São Carlos, São Carlos, SP, Brazil
Correspondence address:Aline Roberta Aceituno da Costa. Departamento de
Fonoaudiologia, Faculdade de Odontologia de Bauru, Universidade de São Paulo. Al. Dr.
Octávio Pinheiro Brisolla, 9-75. CEP 17012-901. Bauru-SP, Brazil. E-mail:
alineroberta1974@gmail.com
Aline Roberta Aceituno da Costa is a Professor in the Phonoaudiology
Department of Bauru at Universidade de São Paulo.
Priscila Crespilho Grisante is a PhD in Special Education by the
Universidade Federal de São Carlos and is currently a post-PhD student at the Psychology
Institute at Universidade de São Paulo.
Camila Domeniconi is an Adjunct Professor in the Psychology Department
at Universidade Federal de São Carlos.
Júlio César de Rose is a Tenured Professor in the Psychology Department
at Universidade Federal de São Carlos.
Deisy das Graças de Souza is a Tenured Professor in the Psychology
Department at Universidade Federal de São Carlos..
This research received funding from FAPESP (Post-Doctoral fellowship for the first
author – Grant 2007/53575-0). The authors are members of the Instituto Nacional
de Ciência e Tecnologia sobre Comportamento, Cognição e Ensino
(INCT-ECCE)/National Institute of Science and Technology on Behavior, Cognition and
Teaching, funded by the São Paulo Research Foundation (FAPESP - Grant 2008/57705-8) and
the National Scientific and Technological Development Council (CNPq-Grant
573972/2008-7).