Items
Factor Loadings
Adapted Source
Content quality (CQ) Cronbach’s Alpha = 0.816, CR= 0.871, AVE = 0.574
I find the information on this brand page to be valuable.
0.742
Carlson et al. (2018)
I think this brand page is a helpful resource.
0.746
There is useful information on this brand page.
0.808
The information on this page is effective.
0.768
Zhang et al. (2015)
This brand page adequately meets my information needs.
0.722
Customer Contact Quality (CCQ) Cronbach’s Alpha = 0.712, CR= 0.822, AVE =0.607
It is easier to use this brand page for accessing brand-related information than other channels (e.g. visiting the store, advertising, websites or other social platforms).
0.715
Carlson et al. (2018); O’Cass and Carlson (2012)
Using this brand page is easier than using other channels to stay up-to-date about the brand.
0.776
This brand page is a better alternative to using other ways for getting information.
0.842
Brand Learning Value (BLV) Cronbach’s Alpha = 0.775, CR= 0.870, AVE =0.690
The brand page helps me to obtain solutions to specific brand-related problems that I have.
0.839
Carlson et al. (2018)
This brand page provides me with information that helps me make important decisions.
0.854
Alnawas and Aburub (2016)
This brand page helps me better manage my money.
0.798
Hedonic Value (HV) Cronbach’s Alpha =0.853, CR= 0.901, AVE =0.696
The brand page is fun.
0.836
Carlson et al., (2018)
The brand page is exciting.
0.875
The brand page is entertaining.
0.854
Using this brand page improves my mood and makes me happier.
0.767
Alnawas and Aburub (2016)
Feedback Intention (FI) Cronbach’s Alpha = 0.836, CR=0.890, AVE =0.670
When I experience a problem with the brand, I tend to notify the brand page.
0.753
Carlson et al. (2018); Hamilton et al. (2016)
When I have a useful idea on how to improve the brand, I tend to communicate it on the brand page.
0.843
I am willing to complete a survey/provide feedback on this brand page.
0.825
I tend to provide constructive suggestions to the brand via the brand page on how to improve it.
0.849
Collaboration Intention (CI) Cronbach’s Alpha = 0.841, CR= 0.888, AVE =0.613
I tend to share my ideas about the brand with other community users.
0.772
Carlson et al. (2018)
I tend to help other community users with brand issues.
0.824
I tend to get help from other community users.
0.825
I am willing to support other members on this brand page.
0.756
Fang et al. (2017)
On this brand page, I can provide information to other users.
0.733
Shi et al. (2016)
Mobilizing intention (MI) Cronbach’s Alpha = 0.860, CR= 0.899, AVE =0.640
I assist other customers if they need my help.
0.821
Roy et al. (2018)
I give advice to other customers regarding the services of the brand.
0.809
I help other customers if they seem to have problems.
0.819
I am willing to take a stand to protect the reputation of the brand.
0.775
I am willing to clarify other customers’ or outsiders’ misunderstandings regarding the brand.
0.776
Itens
Cargas fatoriais
Fonte adaptada
Qualidade do conteúdo (CQ) Alfa de Cronbach = 0,816, CR= 0,871, AVE = 0,574
Acho que as informações nesta página da marca são valiosas.
0,742
Carlson et al. (2018)
Considero que esta página da marca seja um recurso útil.
0,746
Há informações úteis nesta página da marca.
0,808
As informações nesta página são eficazes.
0,768
Zhang et al. (2015)
Esta página da marca atende adequadamente às minhas necessidades de informação.
0,722
Qualidade do contato com o cliente (CCQ) Alfa de Cronbach = 0,712, CR= 0,822, AVE =0,607
É mais fácil usar esta página da marca para acessar informações relacionadas à marca do que outros canais (por exemplo, visitando a loja, publicidade, sites ou outras plataformas sociais).
0,715
Carlson et al. (2018); O’Cass e Carlson (2012)
Usar esta página da marca é mais fácil do que usar outros canais para se manter atualizado sobre a marca.
0,776
Esta página de marca é uma alternativa melhor do que usar outras formas de obter informações.
0,842
Valor de aprendizado da marca (BLV) Alfa de Cronbach = 0,775, CR = 0,870, AVE = 0,690
A página da marca me ajuda a obter soluções para problemas específicos que eu tenho relacionados à marca.
0,839
Carlson et al. (2018)
Esta página da marca fornece informações que me ajudam a tomar decisões importantes.
0,854
Alnawas e Aburub (2016)
Esta página da marca me ajuda a gerir melhor meu dinheiro.
0,798
Valor hedônico (HV) Alfa de Cronbach = 0,853, CR = 0,901, AVE = 0,696
A página da marca é divertida.
0,836
Carlson et al., (2018)
A página da marca é empolgante.
0,875
A página da marca entretém.
0,854
Usar esta página da marca melhora meu humor e me deixa mais feliz.
0,767
Alnawas e Aburub (2016)
Intenção de feedback (FI) Alfa de Cronbach = 0,836, CR=0,890, AVE =0,670
Quando tenho um problema com a marca, costumo notificar a página da marca.
0,753
Carlson et al. (2018); Hamilton et al. (2016)
Quando tenho uma ideia útil sobre como melhorar a marca, tendo a comunicá-la na página da marca.
0,843
Estou disposto a responder a uma pesquisa/fornecer feedback sobre esta página da marca.
0,825
Costumo dar sugestões construtivas para a marca por meio da página da marca sobre como melhorá-la.
0,849
Intenção de colaboração (CI) Alfa de Cronbach = 0,841, CR = 0,888, AVE = 0,613
Costumo compartilhar minhas ideias sobre a marca com outros usuários da comunidade.
0,772
Carlson et al. (2018)
Costumo ajudar outros usuários da comunidade com problemas de marca.
0,824
Costumo obter ajuda de outros usuários da comunidade.
0,825
Estou disposto a apoiar outros membros nesta página da marca.
0,756
Fang et al. (2017)
Nesta página da marca, posso fornecer informações a outros usuários.
0,733
Shi et al. (2016)
Intenção de mobilização (MI) Alfa de Cronbach = 0,860, CR = 0,899, AVE = 0,640
Ajudo outros clientes se precisarem de minha ajuda.
0,821
Roy et al. (2018)
Dou conselhos a outros clientes sobre os serviços da marca.
0,809
Ajudo outros clientes se eles parecem ter problemas.
0,819
Estou disposto a defender a reputação da marca.
0,775
Estou disposto a esclarecer mal-entendidos de outros clientes ou terceiros em relação à marca.
0,776